07th May

Sekian lama membiarkan blog ini tanpa apa2 cerita menarik...actually, ada la yg menarik jugak dlm 2-3 bln ni tp x sempat nak update, semetelah lah kat opis dah x leh nak blogging...x tau la apa kes sampai IT pun sudah blok blog...satu2 website depa blok..
Sesekali rasa bosan jugak la sbb asyik tgk kheja saja..sesekali nak jugak tgk2 gambar..baca2 blog...merehatkan minda la katakan :)
X apa lah ada jugak kebaikannya kalau x semua x buat keja yg sepatutnya..nanti rezki x berkat plak.
Aku ni pun curi2 masa update entry nih...sbb dah pening tgk keja aku yg belambak rasa cam x menang tangan dah...kalau lah jari kaki aku boleh menggunakan keyboadr n mouse, nescaya aku telah menggunakannya ( menggambarkan betapa byknya keja aku)...he..he..he

Peringatan di bulan May ;
  • Bermulanya penambahan umur aku next week..
  • Hari Pekerja
  • Hari Ibu..Mak chek sayang mak sgt2 muah..muah.. :)
  • Hari Guru.. Terima kasih cikgu!!..kerana cikgu aku jd seperti sekarang (jd org)
  • Hari Jururawat..1st utk besfren aku Nailah..nurse kat Hospital Penang, Selamat Pengantin Baru juga utk dia..heheheh dan jugak nurse2 yg menyelia aku masa aku tgh pragnent, lepas n selamat dah bersalin..jaga kalian amat dihargai!

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Kek Sandwich favourite mak

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan