Regret?? No....

Sometimes we have to make a dicision in our life. What if I make a wrong decision?? No...I think this is the best decision that i have done, especially for my husband and my lovely daughter...I'm listen to my inner voice and i trust in myself, then I know that I can't make a wrong decision. My decision will always be right, even if at first it does not seem to be...huhuhu..So, last week 21/5 bersamaan hari Khamis mlm jumaat..aku bg resignation notice to my bos Mr. Saiful..I know this is the bad news to him and our team but I can't turn back my dicision..cheewaaahh..hahahah. Honestly..mmg sedih gila tp apa bleh buat..aku perlu berhijrah. Kdg2 kita perlu berhijrah untuk mendapatkan sst yg lebih bermakna..bukan maksud aku kerja di cni x bermakna, Celestica adalah lubuk rezeki aku selama 4 thn lebih dan ia amatlah bermakna pada aku..tp aku ingin mencari kemampuan diri aku..aku nak cr keistimewaan diri aku..aku harap dgn kehidupan baru dan persekitaran yg baru aku mampu mencari keistimewaan itu..aminn...Aku terpaksa bg awal tender tu walaupun pd mulanya aku ingat nak tunggu dulu result GSK tuh ikut2 dlm minggu ni result keluaq..tp aku telah mengambil risiko yg hopefully x kan buat aku menyesal.. Kita hanya merancang Allah swt yg berkuasa menentukan segalanya..aku pasrah..rezeki ada di mana2 janji kita berusaha..cayalah!!!....hi..hi..hi

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Kek Sandwich favourite mak

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan