Aku Bukan Untukmu





Aku Bukan Untukmu..


Last week saja jln2 ngan hubby kat Jusco Perda..x plan nak beli apa2 pun saja nak menghabiskan masa bersama memandangkan fatihah pun x da..mak ton (baby sitter) bawa p pantai merdeka so apa lg..bukan senang aku nak jln berdua ngan hubby. Sampai Jusco x tau nak tala p mana..hubby tanya nak novel x? apa lg aku pun, dah org nak belikan..bak kata pepatah,mcm org mengantuk disorongkan bantal..hehehe...kitaorg pun masuk la Popular...aku pun belek2 la novel kat rak tuh..tiba2 ternmpk tajuk ni terus aku amik...baca sipnosis dia mcm bes ja...try ja lah..herga dia rm22.90..pastu x lupa jugak buku kaler untuk anak kesayangan aku hi..hi..hi


Ni ckit sipnosis dia;

Takdir pertemuan antara Mujahiddin dan Sameera membuahkan cinta abadi. Namun belenggu sisa cinta Khidir terhadap Sameera masih tidak berkesudahan.....

So, aku x dpt bg komen lg cerita ni secara keseluruhannya..nanti aku dah siap baca aku update lg

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Kek Sandwich favourite mak

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan