Still Here & Waitting...

I'm still at Celestica CMY, today should be at home with my hubby and tehah yg byk akai la nih..huhuhu..but i'm still here, work..and work..and work.
Kalau ikutkan tender yg aku bg kat boss, kemarin 22hb adalah last day aku kat GSC..setelah diteliti dan dipertimbangkan beberapa faktor yg x dpt dielakkan (ye ke??) so, aku terpaksa la extend resignation aku hingga ke bulan Julai... Mungkin rezeki aku masih di sini sampai bulan depan..Hanya Allah yg mengetahui, aku sbgai hamba yg x berdaya hanya merancang.
Last week Jab. Xxxxx Negara call, katanya nnt nak call balik tp sampai hari ni x call pun..letih aku menunggu..huhuhu..Sabarlah mariam, kalau ada rezeki x kemana...

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Hari-hari

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan