Holiday 2...

Continue kisah percutian aku n family..hehehe. Lepas kitaorg checkout dr Ranting terus p K.Terengganu mlm sblm tu aku ada sms EJ x-roomate aku masa kat uum tuh dia org KT, aku tanya hotel apa yg bes tepi pantai kat ganu. Dia kata Batu Burok Beach Resort dgn Primula Hotel..dlm kul 3pm kitarg sampai cari Primula hotel..p tanya alamakkk..full ler..mcm besa la kitrh bukan bookin g pun main redah jaa..padan la muka..cari2 call hotel mostly full, pastuh last call HOtel Grand Continental..mujur ada lg standard room..hehehe, dekat gak ngan pantai kiranya nmpk la laut china selatan dr ctu..hahaha

Ni ler bilik kami...bes kan??hi..hi


Apa lg..terus ja checkin..sampai bilik, rehat badan sat, solat..pastuh terus p cari swimming pool. Mmg target nak mandi pool pun dgn fatihah..sampai kat pool tu tgk alamak budak2 ja ramai..pastu ada la pak budak 2 org..segan plak aku nak mandi sama..aku pun control ayu ja lah dok tepi pool tuh..tgk fatihah ngan ayah dia mandi..huhuhu..dlm dok tgk anak aku mandi..tiba2 dia terjatuh dlm pool tu ntah mcm mana dia buat tah..aku tgk dia tenggelam 2 kali..panik x tau nak buat apa..org len pun panik agaknya..tgk ja..pastu baru la aku sedaq...terus ja aku terjun lam pool kanak2 tuh tarik fatihah naik atas..sudahnya aku abih basah jugak laa...hahaha. Alhamdulillah la fatihah ok ja..cuma ayaq masuk idung. pastu dia x mo turun dlm pool dah..aku plak yg dok dlm pool dok pujuk dia..hahahaha

Ni fatihah tengah mandi sblm lemas..



Menjelang mlm hari..kitaorg mkn ikang bakar lg..sakan sungguh 2 hari berturut2 makang ikang bakar, tp kali ni kitaorg tapau mkn kat bilik sbb fatihah mengamuk dia mengantok sgt..huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Hari-hari

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan