Raya Aidilfitri 2009

Hari ni baru rasa nak update blog setelah seminggu cuti raya..muehehe.. Thn ni raya 1st kg aku dulu kat langgaq..tema kaler kami sekuarga thn ni ijau, idea hubby ler tuh...x sangka plak famili blah aku ramai yg ijau thn ni..bkn plan pun, tgk ja lah gambaq2 nih..ijau belaka..hahaha
Thn ni semua dpt berkumpul kecuali abg pit dia beraya umah wife dia dulu kat subang ptg raya tu baru dia balik..yg ada ni pun dah meriah...

Aku dengan Fatihah..

Semua adik beradik aku kecuali abg pit x dak...


Kak Chaq n family...


Cik Ton n family...


Abg Din n family...


Abg Najib n family...


Abg Yee n family...


Last...aku n family..


Umah sebelah mertua aku x tangkap gambar pun..huhuhu..x bawa balik kamera..gambar2 kat umah aku tuh ehsan dr kamera abg najib...

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan

Paooww..