menu hari ini...

Hari ni dik na ngan laki dia mai buka posa kat umah aku.. dia nak mkn nasi tomato..tp bahan2 semua dia bw dr umah dia..hahaha. Bukannya umah aku x da bhn2 tp dia yg beriya nak bw sbb dia mmg cadang nak masak kat umah dia td..dah hubby aku ajak mai buka posa kat umah aku so dia pun angkut semua bahan2 nak masak nasi tomato. Sampai umah aku pun masak la nasi tomato..aku jarang buat nasi tomato selalu buat nasi daging jaa...tp bubuh gak tomato fresh..kali ni guna tomato puree. Dik na dia buat ayam masak merah then dia suh la aku masak nasik..hentam saja laa..aku pun buat mcm biasa agak2 ja masuk semua bahan2.. Alhamdulillah menjadi gak..sudah masak fatihah laa tukang try..tehah mkn byk betoi nasik tu tambah 4 kali...kira sedap la tuh..syabas2..
Pastuh goreng cucoq udang ckit buat penambah hidangan..Xdan nak amik gmbq2 boh lam n3 nih..semua hat mkn tuh pelahap belaka..muahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Hari-hari

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan