Jadi ka tak jadi??

Adooii...penin aku memikior perkara nih...sampai x leh tido sampai termuntah2 aku dibuatnya...apa keputusan aku? nak terus kerja di celestica atau nak berenti ujung bulan ni??..tolonggggg...aku x leh buat keputusan!!! Ini semua bos punya pasai..mula aku dah nekad dah nak berenti abih bulan ni..pastuh poyo la p canang kat semua org aku last this month..abih lepas bos ckp ckit semlm ngan aku..aku pun jd kena pkiaq 2-3 kali balik..huhuhuhu..situasi ni yg aku paling x suka..walaupun alasan yg aku bg agak munasabah bg aku..bos mmg pandai cakap..mmg yg dia cakap tu 100% betoi pun..kalau aku kerja aku bleh tambah ekonomi family..tp masalahnya pd aku skrang duit tu jatuh nombot 2@3, 1st sekali aku mmg x da mood nak keja, aku letih, aku x larat..semuanya aku dah kabokan ke bos sampai la rahasia yg satu itu..poyo ja rasa, mcm aku sorang mengalaminya, bkn apa aku cuma nak gambarkan betapa segannya aku bila aku kerap cuti dan mc dan betapa letihnya aku dlm waktu2 begini, nnt reputasi aku x baik tp bos kata itu semua x jd masalah, mmg diperingkat awal2 mcm tu. Ya tu aku mmg sedia maklum..sbb dah penah mengalaminya cuma kali ni hati aku berat kepada malas..malas..malas tahap badak berendam...so skrg dah jd 50-50. Hubby skrg ni x kisah aku nak berenti ka tak..ikut suka aku katanya..kenyataan mcm tu x leh membantu aku dlm membuat keputusan..huhuhuhu. Bos nak jawapan next monday.aku ada masa lg 2 hari ja nak pikior...yg aku musykil skrg nih knp la bos beria2 suruh aku extand resignation aku..sblm ni org lain nak resign senang ja..nak kata aku ni pegang byk projek x pun..walhal kerja aku biasa2 ja..rasanya aku la plg ckit memikul task2 yg diberikan..yg basic2 ja pun...kalau aku mcm lin lain laa...dan aku nak minta naik gaji pun x berbaloi..cukup la gaji aku sekarang dgn kerja yg aku buat alhamdulillah..lg pun aku kerap cuti...muahahahah...mungkin sbb aku belum dpt mana2 offer lain so dia ingat dia leh pujuk aku? atau aspect mmg x cukup kakitangan sbb tu la aku masih diperlukan..hahahaha..munasabah ka tu?..harap2 this monday aku leh bg keputusan yg terbaik...Ya Allah bantulah aku!!!

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Kek Sandwich favourite mak

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan