mood jemaat

Alhamdulillah....hari ni dah hari jemaat..esk cuti yabedabedu......apa program?emm..just balik kg aku jerk..kekeke. Ponat la kija ri ni part byk huhuhuh...x sompat den nak on ym ri i, mcm aku sorang ja dok pulun buat kija org len dok buat apa?huhuh..dunia..dunia... ada la 3-4 org aku tgk cam bz mcm aku jugak..yg len merayap ntah kemana...mcm ni lah keja ngan org, pelbagai kerenah perangai org yg boleh kita lihat & nilai...samping itu jugak dpt lah aku memuhasabahkan diri...apa yg baik apa yg x baik dlm membuat kerja supaya kita mendapat rezeki yg diberkati Allah..huhuhu. Harap2 Allah memberkati rezeki aku selama aku berkerja di sini..dan peliharalah tingkah laku aku supaya aku disenangi org sekeliling...amin..

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Hari-hari

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan