Fuhhh...syabas merabethe...x leh buat keja hari ni system disconnect..busan betul..time byk keja ni la system pun nak buat hal..so, tanpa membuang masa begitu saja, aku nak update dlm blog nih..
minggu ni mmg keja belambak ckit..x sempat nak update blog aku..last saturday bawa puteri aku yg sorang tu p tgk upin&ipin. 1st time nak masuk panggung nih setelah sekian lama aku ngan hubby x menjejak kaki ke bilik gelap tuh..muahahaha. Ramai gak org especially budak2 la p tgk sbb masa beli tiket tempat kosong cuma ada 2 ja tu pun seat depan sekalia..mai aii.. Takut gak la umey tu buat perangai, tp mujuq dia dok tgk senyap ja..pastuh pertengahan jam dia dah bosan agaknya..sampai tertumpah la pop corn atas lantai..huhuhu, tp berjaya gak la tgk sampai abis..heheh, balik umah umey tu mintak lg nak tgk tv besor...hahahaha..kopak la mcm ni..tunggu beli cd ja lah nanti..
oooraitt..system back to normal..so aku nak buat keja..daaa

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum

Terapi Pernafasan Utk Sakit Kepala & Keletihan

Hari yang malang....